________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ogłoszenie nr 510115524-N-2019 z dnia 10-06-2019 r.
Instytut Rybactwa
Śródlądowego w Olsztynie Rybacki Zakład Doświadczalny w Zatorze: Dostawa pasz
dla ryb dla IRŚ Olsztyn Rybacki Zakład Doświadczalny w Zatorze woj. małopolskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie
Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545681-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w
Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Rybactwa Śródlądowego w Olsztynie Rybacki Zakład Doświadczalny w
Zatorze, Krajowy numer identyfikacyjny 80192000270000, ul. Jana Pawła II
9/A, 32-640 Zator, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 8412128, 602
464 243, e-mail fishrzd@man.pl, faks 338 410 585.
Adres strony internetowej (url): www.rzdzator.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna Instytutu Badawczego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pasz dla ryb dla IRŚ Olsztyn Rybacki Zakład Doświadczalny w Zatorze
woj. małopolskie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasz dla ryb dla IRŚ Olsztyn Rybacki
Zakład Doświadczalny w Zatorze woj. małopolskie do magazynu zamawiającego na
łączną ilość ton z możliwością zmniejszenia zakupu o 15 %.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15710000-8
Dodatkowe kody CPV: 15711000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego
systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1)
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość
bez VAT 177300
Waluta PLN
IV.3)
INFORMACJE O OFERTACH
Liczba
otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii
Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4)
LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5)
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z
NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena
wybranej oferty/wartość umowy 177300
Oferta z najniższą ceną/kosztem 177300
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177300
Waluta: PLN
IV.7)
Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca
przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona
podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8)
Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić,
dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.